[MV Bank Stardust] 투포케이 24K spotkali się z negatywnymi ocenami zachowania JeongUk'a, które miało miejsce w KBS2 MV Bank Stardust. [161026]

 
Udostępniono kolejną odsłonę KBS2 MV Bank Stardust, w której brali udział również 투포케이 24K. Prowadzącą spotkań z artystami jest komediantka Seung Hye. 투포케이 24K od wczoraj spotykają się z negatywnymi ocenami ich zachowania podczas tego spotkania. Dokładniej to jeden z członków - JeongUk spowodował takie zamieszanie w Internecie. Co zrobił, że spotkało się z takim wzburzeniem fanów. Poniżej macie tłumaczenie artykułu z allkpop. 
"Netizens/Internauci są zdenerwowani zachowaniem 24K wobec komediantki podczas ostatniego wystąpienia w telewizyjnym show. W dniu 26 października, w odcinku 'MV Bank Stardust', z 24K i innymi idolami przeprowadzano wywiady podczas ich drogi do muzycznego show. Jednym z etapów była gra, aby zobaczyć zespołowość grup. Gospodarz show, komediantka Seung Hye, powiedziała słowo i idole mieli zrobić taki gest/ruch/pozę pokazującą czy wszyscy członkowie zrobili to samo.
Dla członków 24K, tym słowem było 'oh jing uh' (znaczenie: kalmary/kałamarnice, ale także w slangu koreańskim określenie, że ktoś jest brzydki), i kiedy nadszedł czas na zrobienie gestu, jeden z członków wskazał na Seung Hye, co miało oznaczać, że ona była kalmarem. Kiedy komediantka zaprotestowała, członek 24K wyjaśnił, że to dlatego, że jest szczupła jak kalmary i niby sytuacja wydała się być rozwiązana. 
Jednak wiele osób, które oglądały to show było złe, mówiąc, że byli nieuprzejmi nazywając kogoś tak brzydko. Oto niektóre komentarze Internautów: - "To jest tak nieuprzejme...Dodatkowo Seung Hye jest naprawdę ładna." - "Oni wydają się patrzeć z góry na nią, bo jest komikiem...To jest bardzo nieuprzejme." - "Wiem, że znałam ich nazwę grupy...Teraz nie chcę nic więcej o nich wiedzieć. Nie ma znaczenia, że się przyjaźnią/znają. Myślę, że to jest najgorsze upokorzyć kogoś taką uwagą (w odniesieniu do tego jak wygląda)." - "Seung Hye jest sunbae. Ona rzeczywiście zadebiutowała jako komik w SBS 10 lat temu, i ona zadebiutowała nawet jako piosenkarka." - "Co w tym jest śmiesznego...? To mogło być obraźliwe nawet między przyjaciółmi." 
Co sądzicie o tym? Czy to był tylko niewinny żart, czy przekroczono granicę?"
Tutaj macie wycinek, który pokazuje tylko 24K w MV Bank Stardust.




W całej tej sytuacji JeongUk na swoich mediach społecznościowych postanowił się wytłumaczyć. Oto tłumaczenie jego słów.
"Dzień dobry?

Tu 24K JeongUk.
Najpierw, z mieszanymi odczuciami chciałbym przeprosić szczerze wszystkich, którzy po zobaczeniu mojego żartobliwego zachowania w programie Music Bank, który wyemitowano 26 października, czuli niezadowolenie. Przed chwilą rozmawiałem przez telefon z MC, Kim Seung Hye. Pani Kim Seung Hye przekazała mi, że nagranie było bardzo zabawne, nie czuła, żeby jej ubliżono i nie była niezadowolona. Aczkolwiek, czuję się smutny i rozczarowany faktem, że widzowie po zobaczeniu zeedytowanej sceny źle to zrozumieli. Tak naprawdę, był to program, który bardzo lubiłem, i w związku z tym zastanawiałem się, co zrobić, żeby było zabawnie, i nie zrozumiawszy punktu widzenia widzów, zdaje się, że zrobiłem coś niegrzecznego. Wydaje się, że pani Kim Seung Hye i producenci też uważali to za zabawne, bo wyemitowali ten fragment. Poza tym, wyedytowano moment, w którym pani Kim Seung Hye mówi do mnie "Panie JeongUk, proszę ściągnąć tę maskę", na co ja odpowiedziałem "To ja jestem kałamarnicą", i wtedy pani Kim Seung Hye i reszta członków się zaśmiała, i tak skończyliśmy nagranie. Po skończeniu nagrania powiedziałem "Chciałem być zabawny, ale jeśli się to pani nie podobało, to chciałbym przeprosić", na co Pani Kim Seung Hye odparła, że było śmiesznie i nie było żadnego problemu. Nie miałem pojęcia, że urośnie to do takich rozmiarów. W każdym razie, bez względu jaki był powód, w przeciwieństwie do moich i producentów zamiarów sprawiłem, że widzowie poczuli się niekomfortowo, i z tego powodu jeszcze raz chciałbym bardzo przeprosić. Poprzez ten incydent w przyszłości będę trochę bardziej myślał nad tym, jak tworzyć przyjemne programy, i stanę się bardziej dojrzałą osobą. Dziękuję."
___________________________________
źródło: allkpop / 
KBS 한국방송 (MyloveKBS)
tłumaczenie: K&K / Pyra w Korei

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.