[OGŁOSZENIE] 투포케이 24K bez Coryego. SungOh pracuje nad piosenką do nadchodzącego albumu 투포케이 24K. Szczere wyznanie Uka. [190125]

Nastał 25 stycznia 2019 i fani znów zostali zaskoczeni informacjami o 24K. Choeun postanowiło wydać oficjalne oświadczenie o przyszłości Cory'ego, który zakończył kontrakt z Choeun jako członek 24K, jak i SungOh, wielkiego nieobecnego w 24K. Poniżej tłumaczenie oświadczenia wytwórni:

Cześć/Jak się masz? Tutaj Choeun Entertainment. Po pierwsze, pragniemy powiedzieć, że 24U przetrwało wiele trudności/podziękować naszym 24U za ciężką pracę w zeszłym roku.

Dzisiaj chcielibyśmy poinformować o członkach Cory'm i SungOh.

Członek 24K, Cory przez bardzo długi czas świetnie spełniał się jako lider grupy i jako starszy hyung, więc pracownicy Choeun Entertainment oraz członkowie 24K czują ogromną wdzięczność wobec niego. Jednak gdy zbliżał się termin wygaśnięcia jego kontraktu, rozważaliśmy razem z Cory'm różne warianty i ostatecznie zdecydowaliśmy, że ze względy na takie czynniki jak wiek, byłoby najlepiej, aby Cory zaprzestał promowania się jako członek 24K, a został pełnoetatowym producentem muzycznym. Chcieliśmy uszanować zamysł Cory'ego, aby przekazać rolę członka grupy jego młodszym hoobae i aby Cory mógł skupić się na roli producenta. Bylibyśmy wdzięczni, gdybyście nadal wszyscy pokazywali wasze niezmienne wsparcie dla Cory'ego, który w przyszłości przywita Was dobrą muzyką.

Tutaj informacja o SungOh. SungOh niedawno powrócił do Choeun Entertainment po ukończeniu obowiązkowej służby wojskowej. Obecnie SungOh jest w trakcie tworzenia piosenki na nadchodzący album 24K. Jeśli chodzi o przyszłość SungOh poinformujemy po dokładniejszym rozważeniu tego z nim.

Choeun Entertainment będzie ciężko pracować, aby zaprosić pierwotnych członków 24K: Cory, SungOh, Kisu i innych na przyszłe występy 24K tak, aby mogli mieć okazję osobiście/na żywo spotkać się ze swoimi długoletnimi fanami.

Teraz przygotowując się do kolejnego albumu 24K szuka nowych kierunków, które pomogą im przekształcić się w bardziej globalną grupę. Obiecujemy przywitać Was z lepszą muzyką i lepszym wizerunkiem. Jeszcze raz dziękujemy wszystkim 24U za Wasze wsparcie i życzymy Szczęśliwego Nowego Roku.

Z pozdrowieniami
Choeun Entertainment i członkowie 24K
Z słów wytwórni wynika, że zespół 24K nie tworzy już żaden członek z pierwotnego składu, ale są starania aby byli członkowie stali się gośćmi specjalnymi podczas różnych występów 24K. Czy to się im uda, zobaczymy w przyszłości.

Cory po opublikowaniu oświadczenia przez wytwórnię publicznie podziękował fanom i wytwórni. Oto jego posty udostępnione na Instagramie i Twitterze.





Dziękuję Wam za wszystko



Była to niesamowita przygoda z rodziną Choeun.. Mieliśmy wiele wzlotów i upadków, ale wszystkie takie doświadczenia bardzo dużo dla mnie znaczyły. Gdyby nie ludzie, których spotkałem podczas tych niezwykłych doświadczeń, nie byłbym tą osobą stojącą tutaj dziś. Chociaż postanowiliśmy się rozstać.. wiedzcie, że wspieram wszystkie przyszłe przedsięwzięcia Choeun Entertainment. Będę kontynuował moją pogoń za muzycznym medium i mam nadzieje, że Wy będziecie mnie wspierać w moich nowych przygodach. To miłość fanów była tym, co doprowadziło wszystkich nas aż do tego punktu. Przysięgam pracować ciężej niż kiedykolwiek, aby oddać dług wdzięczności wobec fanów. Do 24U. Kocham Was bardziej niż możecie to sobie wyobrazić. Dziękuję z głębi mojego serca. Zespołowi. Personelowi/pracownikom. Fanom. Dziękuje bardzo. Dużo miłości~
Tylko JeongUk, jako jedyny z obecnego składu 24K skomentował fakt, że Cory już nie jest częścią 24K. Oto jego szczery list na fancafe.
http://cafe.daum.net/official24K/5Pwq/442

Trochę krępuję się napisać te kilka słów w mediach społecznościowych, więc napiszę je tutaj. Szczerze mówiąc kilka lat temu, byłem bardzo przybity/wyczerpany psychicznie, po prostu chciałem porzucić to wszystko/zrezygnować. Taniec i muzyka przestały bawić/sprawiać radość więc zastanawiałem się dlaczego muszę to robić, łączyło to się z problemami rodzinnymi i wieloma innymi rzeczami. Byłem chory, miałem dość wszystkiego i byłem tak bardzo beznadziejny w tamtym czasie, ale był Cory, który za każdym razem mnie łapał/powstrzymywał. On powiedział mi: "Niezależnie od tego co się stało zawszę będę Cię wspierał, potrafisz to zrobić dobrze." Mentalnie i fizycznie pomógł mi ruszyć do przodu. Byłem bardzo wdzięczny za te chwile, lecz wtedy nie mogłem tego w pełni wyrazić, z powodu zbyt niskiej samooceny cały czas przepraszałem/było mi przykro, ale nie potrafiłem podziękować/okazać wdzięczność. Spoglądając wstecz sądzę, że to, że udało mi się dalej tańczyć, robić muzykę, tworzyć albumy, takim jaki jestem teraz, jest fakt, że Ty mnie wspierałeś i pomagałeś mi. Rozmawialiśmy o tym jak razem dobrze sobie radzimy milion razy. Niestety nie wydaje się, abyśmy mogli razem zobaczyć światło, razem jako 24K. Poprzez taki rozwój wypadków jestem smutny i zaniepokojony, ale to nie znaczy, że czuje się tak samo smutny i urażony jak Cory. Hmm, zdałem sobie sprawę, że to co napisałem jest naprawdę długie... Ludzie! Cory jest osobą bardzo głęboko zakorzenioną, która pracuję ciężej niż ktokolwiek inny i jestem mu niezmiernie wdzięczny. Nie możemy być już razem jako 24K, ale z pewnością w inny sposób pojawimy się razem z Cory'm. Mam nadzieję, że nie czujecie się bardzo smutni. Proszę nadal kochajcie i wspierajcie Cory'ego. Każdego łącznie z Cory'm kocham bardzo mocno.

_________________________________
źródło: http://cafe.daum.net/official24K
polskie tłumaczenie: K&K na podstawie angielskiego tłumaczenia

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.