[BLOG NAVER] Bezpieczna kaligrafia Kisu. [160219]

[Kali/Kaligrafia/PisanieOdręczne/ZnanePowiedzenia/Fraza/Pisanie/SztukaDomowa/UczenieSięKaligrafiiSamemu] Bezpieczna kaligrafia

Czekając na nagranie
miałem bardzo dużo czasu w samochodzie
więc po raz pierwszy od dawna!!!

Dzisiejsze ubranie to roboczy uniform
więc myśląc o bezpieczeństwie
napisałem taką frazę!!!!!

Jak jazda po pijanemu jest chwiejna
tak chwiejne staje się wtedy życie~~

Ostatnimi czasy zatrważająca liczba osób kieruje po pijanemu!
Prowadzić samochód po pijaku w żadnym wypadku! Nie nie nie wolno!!!!
Nie wolno myśleć nawet "a co tam jedno piwko, dobrze będzie! ZAKAZ!!!!!!!!!!!!!!

Jazda po pijanemu krzywdzi nie tylko mnie
ale też niewinnych ludzi, takich jak znajomi czy rodzina!

Koniecznie to zapamiętajcie i jeździjcie bezpiecznie!!!
http://m.blog.naver.com/cool71su/220632479648
[napis na kartce: Jak jazda po pijanemu jest chwiejna
tak chwiejne staje się wtedy życie~~]

Pióro do kaligrafii zostawiłem w domu
więc napisałem markerem... (nieudacznie)

Zawsze kierujcie samochodem bezpiecznie!!!!
http://m.blog.naver.com/cool71su/220632479648
To tyle, spadam, pa~~~~~~~~~~

#24K#kali #kaligrafia #24KKisu #choikisu #bezpiecznajazda #jazdapopijanemu #LoveAtTheTipOfTheTongue #bezpieczeństwonajważniejsze
_________________________________
źródło: blog.naver.com/cool71su
tłumaczenie: Pyra w Korei

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.